Home » Storytelling בעידן ה-AI
סמינר יומי
9:00-16:30
Storytelling הוא אחד התחומים החמים בשוק העסקי כיום. בעולם תחרותי שבו כל החברות נעזרות באותם כלי AI, חשוב לבדל את עצמנו בדרך שונה – הן אישית והן עסקית.
בסמינר נצלול לעומקם של יסודות הפסיכולוגיה המשפיעים על קבלת ההחלטות הצרכנית שלנו ונדבר על מגוון טכניקות סטוריטלינג עם דוגמאות פרקטיות מהשטח כגון FOMO, מודל העדר, בניית ה-Why העסקי וטכניקות לשינוי נקודת הייחוס שבהם משתמשות החברות הגדולות ביותר בעולם.
בסמינר, יוצגו:
בחלק המעשי של הסמינר, המשתתפים יבנו את סט המסרים השיווקיים החדש של החברה תוך שימוש ב-Gen AI ויארזו אותו בסטוריטלינג ממוקד ואפקטיבי אשר בסופו של דבר ייצר ערך, יסקרן, יגרום לעניין ויגדיל ביקושים בצורה משמעותית.