Main Speaker:
Tracks:
SAP Line of Business solutionsManagers & Soft Skills
Course ID:
46809Date:
12/03/2024Time:
Daily seminar9:00-16:30
Location
The Daniel Hotel , Ramat Yam 60, Herzliyaאודות הסמינר
בעידן הכלכלה החדשה הפכה חווית לקוח לאסטרטגיה מובילה ומבדלת.
ארגונים לא יכולים להמשיך להתמקד בפיצ’רים של מוצרים, אלא לתכנן ואז לבצע פעולות מכוונות להעצמת חוויה חיובית ולהקטנת רגעי כאב.
אבל מעבר למילים מפוצצות, מהי באמת חווית לקוח? מה עושים ארגונים מתקדמים כמו Amazon, Tesla ו-Monday?
איך באמצעות שינוי של Mindset, הגדרות ברורות וטכנולוגיות מתקדמות, ניתן לעזור לארגון שלכם לייצר את קפיצת המדרגה בתחום? ומהי מהפכת הדאטה בעולם חווית הלקוח?
הסמינר נועד לתת כלים פרקטיים ולחשוף טכנולוגיות שתעזורנה לכם להבין איך לייצר חווית לקוח מעולה, בין אם אתם מעוניינים ליישם זאת עבור הלקוחות הפנימיים או החיצוניים.
מבטיחים שתהיה חוויה!
קהל יעד
הסמינר מיועד למקבלי החלטות מתחומי הטכנולוגיה, דיגיטל, חווית לקוח, שיווק, מכירות ושרות, בארגוני B2B או B2C.
נושאים
- הרצאת פתיחה: חווית לקוח בעידן הכלכלה החדשה – מגמות, השראה ו- Case studies מארגונים מובילים בעולם.
- בניית מפת אמפתיה – מפת אמפתיה היא הכלי המשמעותי ביותר להבנת לקוח מכל סוג שהוא: משתמשי קצה בארגון או מחוץ לארגון, עובדות ועובדים, שותפות ושותפים עסקיים ואפילו בני משפחה וחברים. בסדנה נלמד איך בונים מפה ונתרגל אותה על נושאים רלוונטיים למשתתפים.
- הצגת טכנולוגיות מתקדמות בעולם חווית הלקוח -Qualitrics, SAP Data-Driven CX: Emarsys Marketing Automation, CDP, CRM
- ניהול החוויה – והחיבור בין חווית עובד לחווית לקוח: עולם ה- Voice of Customer עבר בשנים האחרונות אבולוציה משמעותית מעולם של סקרים לעולם של איסוף פידבק רב ערוצי, שימוש ב- AI ו- ML להפקת תובנות, ויצירת אוטומציות וטריגרים לפעולה. איך מטמיעים מהלכי ניהול חוויה בארגון, איך לחבר בין חווית לקוח לחווית עובד ואיך לייצר culture of action שתראה שיפור במדדי חוויה ובמדדים עיסקיים.